miercuri, 8 decembrie 2010

Durerea te-a maturizat,te-a pus pe ganduri .


Stii..inainte nu-mi pasa de ceea ce va urma si faceam totul cu superficialitate.Acum?acum totul e diferit.Nu(mai) sunt tipa care sa scrie despre iubire,sentimente profunde,aparente.Acum,in sfarsit vad realitatea.Mi-am dat seama care sunt persoanele care m-au dezamagit si care sunt cele care mi-au ramas aproape.Avand in vedere ca rautatea bate mereu realitatea,majoritatea persoanelor m-au dezamagit.Nu e momentu potrivit pentru exemple si alte detalii care acum chiar nu mai conteaza.Nu inteleg de ce mi-am pierdut atata timp din viata sa regret ca am facut anumite chestii,ca nu-mi mai apartin anumite lucruri(defapt persoane..).Acum zambesc..viata merge mai departe.
Am revenit.Sunt aici.Sunt cu voi.Sunt alta.Sunt schimbata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu