joi, 16 decembrie 2010

-my super sweet 14.

Si uite asa a mai trecut un an.Un an in care se presupune ca am invatat multe dar de la vorbe pana la fapte e mult..Whatever,trecand peste pot spune ca eu NU fac parte din categoria aia "Supeeerr azi e ziua mea!"..si asta pentru ca ziua mea nu e..numai a mea.Mai sunt o groaza de oameni nascuti in aceasta zi deci pot spune ca intr-adevar NU e ziua mea.Apoi..nu mi se pare nimic deosebit avand in vedere ca ziua mea incepe..noaptea la 00.00 ,imediat dupa ziua altor o mie de persoane.Avand in vedere ca "oohhh e deja ziua ta" poate ca la ora aia dorm dar asta nu conteaza ptc se mai gasesc cate 2-3 persoane care sa sune fix atunci crezand ca ma vor impresiona.Si credeti-ma,nu-mi face placere!Bine asta daca persoanele respective nu fac parte din categoria "apropiati".Atunci imi face placere..Next..dorm acolo cateva ore si dimineata pe la 6 (nu exagerez) mama vine si ma trezeste urandu-mi un "ingrozitor-tipat" de "La multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!"..ceea ce mi se pare enervant avand in vedere ca urasc sa ma trezeasca cineva tipand la mine.Dupa urmeaza telefoanele ,sms'urile ,urarile cu "la multi ani sa-ti dea dumnezeu nustiu ce nustiu ce nustiu ce nustiu ce,sa fii nustiu cum nustiu cum nustiu cum" la care eu trebuie sa raspund politicos"vai multumesc,vaiii mersi,daa si tie la fel"..Apoi trebuie sa merg la scoala unde trebuie sa dau bomboane (nu ca as vrea.ma pune mama) pentru ca cica asa e "frumos" si asa se face..frate ok si daca n-ai bani nici sa iti cumperi tie o paine, si atunci trebuie sa duci bomboane la scoala?..La scoala trebuie sa raspund politicos tuturor urarilor plictisitoare si dezgustatoare ale profesorilor gen"sa ramai in continuare cum esti sa inveti bine,sa nustiu ce sa nustiu ce" apoi ajung acasa unde primesc vizite de la rude pe care nu le-am mai vazut niciodata gen sora matusii bunicii mele wtf?! =) care incep cu dalea "mancate-ar mama de frumoasa ce mare te-ai facut vai da ce ochii frumosi vai dar ce par lung vai da ce bluzita frumoasa " iar eu trebuie sa raspund evident cu "multumesc"..iar apoi urmeaza seria cu" si cum te simti la varsta asta?cum e prima zi la x ani?ce ai facut de ziua ta?" astea fiind niste intrebari stupide la care nu pot raspunde cu "aa pai stii chiar nu-mi placee,ma doare burta,mi s-a umflat picioru,tu ma stresezi" ..raspunsurile trebuie evident sa fie gen"excelent,minunat,ma bucur ca e ziua mea,e cea mai frumoasa zi din an"..evident zicand chestiile astea trebuie sa zambesc ca ratata(ceea ce nu-mi sta in fire)pentru ca de' e ziua mea si asa se face..Apoi se presupune ca ar trebui sa dau si un party dar uite ca eu nu-l dau pentru ca de fiecare data se gaseste cineva care sa comenteze ca "pe mine de ce nu m-ai invitat ?eu te-am invitat pe tine" asa frate si?daca mie nu-mi face placere sa te invit asta e..si pentru a evita toate chestiile astea pur si simplu nu dau niciun party..apoiiii ma streseaza faptul ca deja a devenit o.."traditie" in fiecare an de ziua mea cade prima ninsoare "CONSISTENTA"..eu urasc frigul si zapada ,nu-mi plac gecile groase si nu-mi place parul cret (Asta ptc evident se increteste de la umiditate)..Si cam asta se intampla de minunata zi care NU e numai a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu