joi, 30 decembrie 2010

it's over(doizerounuzero).

Mai sunt doua zile si... goodbye 2010.Pot sa zic ca 2010 a fost un an hiper-activ in care intr-adevar am invatat foarte multe lucruri si mnahh chiar m-am mai maturizat..Probabil ca a fost cel mai agitat an de pana acum pentru ca mi s-au intamplat vrute si nevrute.Am invatat cum e sa pierzi persoane care aparent pareau nesemnificative ,dar nemai avandu-le langa tine iti dai seama cat de mult inseamnau.Am invatat sa nu mai am incredere totala in absolut nicio persoana.Am vazut cum e sa-ti dedici tot sufletul unui prieten care parea perfect ,iar el sa te dezamageasca fix atunci cand aveai cea mai mare nevoie de el,sa-l ierti crezand ca oricine merita inca o sansa si vazandu-te fraiera te mai dezamageste inca o data ca-si imagineaza ca va primi sanse la nesfarsit.Am invatat sa fiu chiar eu persoana pe care deseori simt ca ar trebui sa o am langa mine ,sa ma descarc.Am invatat ce e iubirea ,insa n-am stiut sa o apreciez atunci cand trebuia.Am trecut de nenumarate ori prin momentul ala in care simti ca degeaba mai traiesti si iti doresti ca prima masina pe care o vezi sa iasa de sub control si sa te loveasca in plina strada..Am vazut cum e cand sentimentele iti sunt puse in joc si transformate in piese de puzzle ca dupa aceea sa iti fie sfasiate in bucatele mici.Am incercat sa uit trecutul,sa-i 'dau foc' ,insa nu am putut si dupa asta a urmat o mare schimbare pentru mine,pentru viata mea.M-am maturizat fix cand aveam cea mai putina nevoie de maturitate iar apoi am inceput sa tanjesc dupa copilarie.Am invatat sa 'trag cortina' , sa ma expun dar doar pana la anumita limita,dincolo de cortina fiind viata mea.Prin februarie am facut cunostinta cu iubirea care a durat pana in septembrie,insa chiar daca nu a fost cea mai fericita perioada pot spune ca asta e principalul motiv pentru care n-am sa uit niciodata de..2010.Prin iulie am avut parte de cea mai multa libertate din viata mea si mi s-a parut genial si distractiv plecand 2 saptamani din tara departe de tot ce inseamna familie si prieteni.Prin august am cunoscut o noua persoana care mi-a fost cel mai bun prieten pentru cateva luni, alaturi de care simteam ca plutesc de fericire si distractie,care ma facea sa zambesc zilnic,cu care aveam si..inca am cele mai multe lucruri in comun,un prieten pe care chiar il consideram cel mai bun prieten in adevaratul sens al cuvantului,cu care puteam vorbi despre orice,la orice ora,oricand pentru ca de fiecare data ma asculta.Insa totul are doua fete si pentru ca nu putea 'contrazice' regula mi-a demonstrat si el asta. Pentru mine toamna lui 2010 a fost cel mai ingrozitor anotimp al anului asta.Am fost parasita-inselata-batjocorita-subestimata.Luna decembrie a intrat in viata mea cu fericire si implinire .Pot spune ca a fost cea mai calma luna din tot anul.Una peste alta a fost un an incarcat ,dar care mi-a adus si beneficii.Sooo,La multi ani si anu' care vineee sa vi se implineasca tot ce doriti.:*see u soon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu