luni, 10 ianuarie 2011

Durerea te-a maturizat,te-a pus pe ganduri .

"Când amintirile-n trecut incearcă să mă cheme,pe drumul lung şi cunoscut ..mai trec din vreme-n vreme."

Ehh ,si uite ca amintirile astea pe mine ma cam cheama mereu si simt ca mi se imbulzesc in minte si as face orice sa le uit,sa scap de ele.Intr-un fel am sa ajung sa va urasc avand in vedere ca incerc sa scap de tot ce-mi aminteste de voi ,dar asta doar pentru ca imi face rau..De inteles niciodata nu m-ati inteles ..de ce ati face-o acum?sau mai bine..de ce incercati sa ma faceti sa cred ca ma intelegeti?Ok ,inteleg intre voi e un fel de concurenta asociata cu putina ura care si aia e cam ascunsa si sunt singura persoana pe care o cunoasteti care si-a dat seama de ea..Incercati sa o ascundeti doar pentru a face totul sa para perfect ,dar serios..nu e nimic perfect in asta.Mai inteleg si ca probabil incercati sa ma doborati.Si credeti-ma,ati reusit,fi-ti mandrii acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu