marți, 26 aprilie 2011

change it.

"Merg pe acelaşi drum;dau de găuri adânci"
Si degeaba incerc sa le evit ..oricat de mult as incerca tot pic in capcane,capcanele vietii pe care oricat de mult ai vrea sa le eviti ..sunt inevitabile.Pic in ele si abia atunci imi dau seama ca trebuia sa tin cont de sfaturile care mi se dadeau ,iar eu cu nepasare treceam peste ele fara sa stau sa ma gandesc la viitor si la ce s-ar putea intampla.Toate aceste gauri ma descurajeaza si uneori ma dau batuta ,nesuportand greutatea .Mi s-a spus odata sa nu ma mai gandesc la trecut ca n-are rost ,prezentul conteaza.Si din nou realizez ca da,chiar trebuia sa las trecutul fiindca mai mult rau mi-a facut.Ce credeam, ca o sa pice careva din cer sa-mi schimbe mie trecutu ,ca prezentul sa-mi fie altul?Poate ca trebuia sa ma gandesc ca nu se va intampla asta si ca orice as face faptul e total consumat si nimeni si nimic nu-l mai poate schimba.

Destinul mi-e dat si nimeni nu mi-l poate schimba..poate doar eu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu