marți, 8 februarie 2011

1 year.

8 februarie.19:13.
Plictinsindu-ma pe net m-am gandit sa citesc blog'uri..Deschid un link iar titlul era "A trecut un an ,dar nu te-am uitat".Abia atunci mi-am amintit de ziua de ieri.Tacerea m-a cuprins in totalitate si o groaza de ganduri au inceput sa mi se imbulzeasca in minte.Pana acum cateva saptamani m-am gandit incontinuu la ziua in care se va implini un an..Chiar daca o vedeam la inceput ca pe o ..aniversare ,apoi ca pe un motiv de a ne impaca ,iar in cele din urma imi era si groaza sa ma gandesc la ziua aceea.Ceea ce rezulta din faptul ca am uitat complet este ca poate nu mai insemni pentru mine atat de mult ..M-am chinuit mult timp sa te uit ,insa nu reuseam..unii imi spuneau "lasa ca timpu vindeca tot",mi se parea o prostie nu puteam sa cred ca o sa te uit fara sa "misc vreun deget"..Dar uite ca asta s-a intamplat..Sincer?nu ma simt prea bine adica..toata iubirea pe care ti-am purtat-o s-a cam transformat in indiferenta.Nu pot sa zic ca imi doresc sa revin la vechea stare ,dar parca intr-un fel imi lipsesc toate gandurile,sentimente si momentele fericite sau mai putin nefericite prin care am trecut.. pentru ca intr-un fel,acum,fac parte din viata mea.Felul in care ne-am cunoscut e ca o imagine care mi s-a intiparit in minte si imi tot da tarcoale de 20 de minute incontinuu.N-am sa uit niciodata ca tot ce intentionam eu la inceput era doar sa ma distrez ,dar pofta mea de amuzament s-a transformat in doar cateva minute intr-o 'love story ' care evident trebuia sa aiba si ea la un anumit moment,un anumit sfarsit si evident ca un sfarsit trist =>Love story with sad ending..Am crezut ca sfarsitul nu va fii chiar pe 31 august ..speram si speram si tot speram ca poate,poate se va schimba ceva si vei reveni la mine..Dar iata ca nuuu.Acum tot ce a ramas din tine e doar o vaga amintire care imi doresc sa o pastrez pentru mult timp de acum incolo..
Imi voi aminti cu placere de tine..
I loved you..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu